Ким Кардашиян пусна видео за новото си бельо Skims, в което се споменава климатичната криза и благотворителната организация Грийнпийс я обвини, че „използва топенето на ледниците и покачващите се морски нива“, за да подобри маржовете си на печалба и „се подиграва с проблем, който унищожава милиони на животи,“ съобщава Sky News
В промоционалния видеоклип 43-годишният модел казва: „ Морските нива се покачват. Ледените покривки се свиват… Ето защо представям чисто нов сутиен с вградени зърна, така че колкото и горещо да е, винаги ще усещате хлад.“
Skims казва, че дарява 10% от продажбите на сутиена на 1% For The Planet – международна организация, чиито членове допринасят поне 1% от годишните си приходи за екологични каузи. Но продуктът предизвика критики от Грийнпийс, които обвиниха Кардашиян, че се „подиграва с климатичната криза“.
В публикация в Instagram благотворителната организация казва, че риалити звездата „подбира езика на борците за климата, за да рекламира пластмасов продукт от нефтохимикали“. И определят рекламата като „явен случай на зелено измиване“, твърдейки, че продуктът се рекламира, за да изглежда по-екологичен, отколкото всъщност е.
Грийнпийс добавя: „Ние отчаяно се нуждаем от глобални символи като Ким Кардашиян, за да се изправим в борбата срещу изменението на климата . За съжаление тук не е така. Рекламата „увековечава вредната система, ориентирана към печалбите, която ускорява климатичната криза“