Точно навреме за празниците новоизбраният президент Доналд Тръмп пусна нова линия парфюми.
Колекцията се казва „Fight, Fight, Fight“, а в публикация в социалната си мрежа Truth Social Тръмп каза, че ароматите „представляват победите ни“.
„Ето моите нови парфюми и одеколони Trump! Страхотни коледни подаръци за семейството. Весела Коледа и Честита Нова Година!“, написа той.
Рекламата на продукта му обаче отиде и малко по-далеч…
Тръмп използва снимка на себе си и първата дама Джил Байдън в Париж в социалните медии в неделя, за да рекламира новата си линия аромати.
Емблематичната френска катедрала Нотр Дам официално отвори отново вратите си в Париж в събота вечерта в глобално събитие, което събра няколко световни лидери, кралски особи и бизнес магнати, отбелязвайки съживяването на 861-годишната забележителност пет години след опустошителен пожар.
Посещението отбеляза петото посещение на Тръмп във Франция. А докато президентът Джо Байдън не присъства на повторното отваряне поради конфликти в графика, първата дама представляваше администрацията от негово име. Тя беше заснета да седи близо до Тръмп и дъщеря си Ашли Байдън по време на церемонията.
В неделя Тръмп публикува в своя канал в Truth Social снимката на себе си и Джил Байдън на церемонията, добавяйки описание: „Аромат, на който враговете ви не могат да устоят.“
Според уебсайта има четири парфюмни продукта с два парфюма за мъже и два парфюма за жени и се продават за близо 200 долара всеки. Въпреки това, както „Victory Perfume“, така и „Victory Cologne“, които включват специализирани бутилки, са разпродадени от неделя вечерта. /Дарик