Венера на Ботичели се облече и рекламира Италия

Нарисуваната от средновековния майстор Сандро Ботичели Венера става посланик на италианския туризъм. Това беше официално обявено на тържествена пресконференция в Рим, на която присъстваха италианската министърка на туризма Даниела Сантанке, министърът на спорта Андреа Абоди и министърът на външните работи Антонио Таяни. Новината стана водеща за италианските и световните медии.

Венера от картината „Раждането на Венера” на Ботичели е една от най-известните картини в света. Творбата на Ботичели, представяща голата Венера с изящните черти и развяващите се руси коси, се намира в галерията „Уфици” във Флоренция.

Сега обаче красавицата излезе оттам, за да се включи в кампания за рекламиране и популяризиране на италианския туризъм по света.

Венера на Ботичели се превърна в съвременна млада дама, облечена така, както би се облякло всяко обикновено момиче днес – тя има в гардероба си дънков минижуп и дънкова риза, елегантен морскосин костюм с къса пола и раирана блузка, дълга небесно синя пола и бяла ефирна риза, летен сив костюм, бляскава парти рокля, ски екип.

Съвременната Венера си прави селфи със смартфона си на площад „Сан Марко” във Венеция на фона на едноименната базилика и камбанарията, похапва пица на брега на езерото Комо, готви се да яхне велосипед на фона на Колизеума в Рим, поседнала е на стъпалата на живописно италианско градче или на скалист морски бряг, потеглила е на ски из италианските планини или купонясва в дискотека.

Казано с две думи Венера на Ботичели се е превърнала във виртуален инфлуенсър, който ще рекламира активно италианските забележителности в рамките на национална кампания, наречена „Open to meraviglia”.

Името на кампанията съчетава английския с италианския и може да се преведе като „Отворен за чудото”. Думата meraviglia на италиански означава чудо, но много често се използва за обрисуване на италианските природни, исторически и културни забележителности.

Кампанията ще е активна в интернет на сайта Italia.it, в социалните мрежи и в акаунта в Инстаграм venereitalia23. В нея са инвестирани 9 милиона евро.

Четете още

Избор на редактора