Италианската пица победи американската

Италианската пица е най-добра. Няма две мнения по въпроса. На Ботуша е родината на изкушението от тесто. Има най-различни рецепти. От вкусни по-вкусни. Мама миа! Не са като пицата на Дянков – малка и постна.

Американският бранд Domino`s Pizza реши да премери сили с италианската пица и то в Италия. Загубена кауза. Последният ресторант, франчайз на марката затвори врати. Компанията не успя да спечели сърцата на италианците.

Миланската компания еPizza имаше пълните права да оперира под бранда Domino`s в Италия, откривайки първия ресторант през 2015 г. През 2020 г. от компанията планираха да отворят 880 обекта до 2030 г. Тогава тя имаше 29 ресторанта в страната и предлагаше традиционни американски добавки, включително и ананас, посочва Bloomberg.

Но се оказа, че традиционната „Маргарита“ спечели, коментира още Bloomberg. Заради голямата конкуренция, само година по-късно, ePizza се принуди да затвори и последния си ресторант. Причината е, че местните ресторанти и пицарии също започнаха да предлагат доставки по домовете, което изяде печалбите на американския бранд.

Най-големият пазар на Domino`s в Европа е Великобритания с общо 1169 ресторанта. В световен мащаб най-голямо е присъствието на компанията в Индия – общо 1495 локации.

У нас веригата има 24 ресторанта в 3 града – София, Пловдив и Варна.

Четете още

Избор на редактора