Инфаркт е вероятната причина за смъртта на таксиметровия шофьор

Инфаркт е най-вероятната причина за смъртта на 34-годишния таксиметров шофьор, съобщи БНТ. Разследването, по което е обвиняем 23-годишен младеж, е взето на специален надзор от Върховната касационна прокуратура по предложение на наблюдаващия прокурор.

Експертите трябва да установят дали има връзка между инфаркта и сбиването между починалия таксиметров шофьор и младежа. До момента има предварителни заключения, самата експертиза още не е готова и все още не е предоставена на разследващите и прокуратурата.

Сърцето на починалия мъж е било с тегло 800 грама, при нормално тегло до 400 грама. Таксиметровият шофьор е имал и предишен инфаркт. Съдебните медици смятат, че инфарктът е настъпил преди инцидента със сбиването, а високият адреналин е ускорил и влошил процесите.

Иначе нараняванията по таксиметровия шофьор от сбиването са само повърхностни. Охлузвания в областта на рамото, ръката, кокалчетата на пръстите и колената.

Освидетелстван е и 23 годишния младеж, задържан и обвиняем за смъртта на Георги Трайков. Назначена е съдебно-медицинска експертиза, която да каже какви телесни повреди са му нанесени и по какъв най-вероятен начин. С негово съгласие е взет и сравнителен материал за изследване.

Разпитани са 17 свидетели и от показанията им става ясно, че първоначално между таксиметровия шофьор и обвиняемия 23-годишен младеж е имало само размяна на реплики по повод нарушението на правилата за движение. Има обаче разминавания в свидетелските твърдения за това кой от двамата пръв нанася удар в началото на сбиването.

До момента е установено, че не отговарят на истината твърденията, че с обвиняемия е имало още 7 до 10 човека, които също са участвали в сбиването. От прокуратурата потвърждават твърденията на свидетели, че таксиметровият шофьор е повикал по телефона брат си, който пристигнал заедно с двама мъже и всички заедно започнали да бият 23-годишния младеж.

Инцидентът стана причина главният прокурор да се срещне днес с представители на всички организации от таксиметровия бранш. Те поставиха основните проблеми – от липсата на паник бутон до нерегламентираните превози.

Четете още

Избор на редактора