Adidas загуби битката с Том Браун за трите ивици

Adidas загуби съдебното дело, с което се опита да спре моден дизайнер да използва дизайн с четири ивици.

Гигантът на спортно облекло твърди, че четирите ивици на луксозната марка Thom Browne на Том Браун са твърде сходни с неговите три ивици.

Браун твърди, че е малко вероятно купувачите да объркат двете марки, тъй като – наред с други причини – неговата има различен брой ивици.

Adidas планираха да поискат повече от 7,8 милиона долара, но журито в Ню Йорк застана на страната на Браун.

Адвокатите на Браун също твърдят, че райетата са често срещан дизайн.

Adidas започна съдебни дела през 2021 г., но битката между двете компании датира от повече от 15 години. През 2007 г. Adidas се оплака, че Thom Browne използва дизайн с три ленти върху якета. Браун се съгласи да спре да го използва и добави четвърта ивица.

Оттогава Thom Browne се разраства бързо и сега се продава на повече от 300 места по целия свят, а през последните години създава и спортни облекла.

РЕКЛАМАspot_img