АлиЕкспрес нае Бекъм, за да вдигне продажбите

„АлиЕкспрес“ (AliExpress), сайтът за електронна търговия, собственост на китайския гигант „Алибаба“ (Alibaba), е наел бившия капитан на английския национален отбор Дейвид Бекъм като посланик на марката в опит да догони конкурентната компания „Тему“ (Temu) в битката за продажби по света на произведени в Китай по-евтини стоки, предаде Ройтерс.

„Алибаба“, който до неотдавна бе скромен трансграничен играч, понастоящем инвестира агресивно, за да насърчи глобалните продажби, тъй като растежът на вътрешната електронна търговия намалява, пише БТА.

По-рано тази година „АлиЕкспрес“ подписа също и договор като спонсор на Европейското първенство по футбол  в Германия през юни тази година, където ще инвестира милиони долари в намаления, сделки и дейности за привличане на онлайн потребители.

Рекламна кампания с участието на Дейвид Бекъм ще тече едновременно с турнира на УЕФА и ще насърчава потребителите „да отбелязват повече с „АлиЕкспрес“, съобщи днес платформата за онлайн търговия.

Тази стъпка на „Алибаба“ идва след успеха на хода на „Тему“, собственост на „Пи Ди Ди  холдингс“ (PDD Holdings), който тази година излъчи множество реклами на „Супербоул“ тази година, окуражавайки американските потребители да „пазаруват като милиардери“.

„Футболът, сокърът, феновете (в Европа и) Латинска Америка са подобна демографска група като американските футболни фенове в Северна Америка, като цяло те ще включват много потребители, чувствителни към цените и засегнати от инфлацията“. Това заяви Хъмфри Хоу, управляващ партньор от САЩ в агенцията за дигитална реклама „Хайлинк диджитъл“ (Hylink Digital) относно решението на „Тему“, а сега и на „АлиЕкспрес“ да се фокусира върху футболните фенове.

Четете още

Избор на редактора