Спонсор на Световното нае Меси за посланик в образованието

Byju’s, най-голямата онлайн образователна компания в Индия, обяви футболната звезда Лионел Меси за посланик на марката в петък, само седмици след като обяви планове за намаляване на разходите чрез съкращаване на 2500 служители.

Играчът на „Пари Сен Жермен“ и капитан на аржентинския футболен отбор ще бъде първият глобален посланик на марката Education For All, подразделението за социално въздействие на Byju’s.

Компанията каза, че Меси ще популяризира каузата за справедливо образование и с 370 милиона последователи в социалните медии ще издигне глобалната видимост на Byju.

Byju’s наскоро беше обявен за официален спонсор на Световното първенство по футбол в Катар, което започва на 20 ноември.

Byju’s е създадена през 2011 г. с фокус върху предлагането на онлайн видео базирани програми за обучение за конкурсни изпити. През 2015 г. стартира приложението за обучение на Byju, което спечели 15 милиона потребители през следващите три години, включително 900 000 платени абонати.

Въпреки че сумата на сделката с Меси не беше разкрита, това не е първият път, когато компанията наема голяма знаменитост за промоцията на своята марка. През 2017 г. компанията нае суперзвездата на Боливуд Шах Рук Хан като посланик на марката.

Четете още

Избор на редактора