Туристически шеф коментира новината за ценовите рекорди при офертите в туризма – 8 хиляди лева за новогодишни пакети във Велинград.
„Цената в туристическия бизнес е среща на търсенето и предлагането. И ако ние имаме оферта и продукт на тази стойност, и клиенти, които са готови да платят този пакет, това е една отлична новина за България и за българския туристически продукт.
Тази оферта е аналогична с куверта в Айфеловата кула, с новогодишния куверт в Лас Вегас, на панорамните етажи в Дубай и където и да е другаде по света.“, заяви Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Сдружение „Национален борд по туризъм“, за Euronews Bulgaria.
„Това е напълно нормално, когато говорим за глобална индустрия като туризма“, уточни тя. Цената в туризма, неговата добавена стойност, е в преживяването. За това къде се чувстваш щастлив, къде се чувстваш най-добре, каза Карастоянова.