TikTok ще бъде официален партньор на Евровизия за втора поредна година, след като Европейският съюз за радио и телевизия (EBU) избра платформата за излъчване на конкурса на живо, както и за публикуване на ексклузивни изпълнения и съдържание зад кулисите.
Съобщението дойде, след като британският парламент заяви в четвъртък, че ще блокира притежаваното от Китай приложение от своите устройства и мрежи поради опасения за сигурността.
Мартин Остердал, изпълнителен супервайзер на EBU каза: „Милиони нови фенове на Евровизия откриха събитието чрез TikTok миналата година и знаем, че още милиони ще бъдат развълнувани от тазгодишното специално събитие в Ливърпул.“
„Както конкурсът Евровизия, така и TikTok предлагат международна платформа за откриване на свежа нова музика и изпълнители и ние очакваме с нетърпение да работим заедно, за да създадем още големи хитове през 2023 г.“, добави той.
Tik Tok си партнира и с Visit Liverpool, след като британският град беше избран за домакин на състезанието от името на миналогодишния победител Украйна, където то не може да се проведе поради настоящата ситуация.
Приложението ще популяризира автобусните слотове в града и ще прави репортажи от „Eurovision Village” – официалната фен зона.