„Единството е сила“ е мотото на кампанията за еврозоната

Мотото на кампанията за въвеждане на еврото у нас е „Единството е сила“.

На специална пресконференция беше показано и логото. То е дело на младия артист Георги Георгиев, а в него са вплетени символите на еврото и на българския трикольор, съобщи БНР.

Според зам.-министъра на финансите Ивайло Яйджиев е реалистично страната ни да се присъедини към единната европейска валута от 1 януари догодина.

Инфлацията остава единственото предизвикателство пред България по пътя към еврозоната, но е напълно реалистично да го преодолеем, коментира заместник-министър Ивайло Яйджиев.

„Последните две години в България, макар и да беше висока инфлацията в абсолютна стойност, беше сред страните с по-ниска инфлация от Централна и Източна Европа, дори по-ниска от доста страни в еврозоната. И другото, което виждаме е, че инфлацията в страните извън еврозоната всъщност са значително по-високи от тези в еврозоната“.

Георги Георгиев е творецът, създател на символа на кампанията за присъединяване на страната ни към еврозоната. Какво изобразява той?

„Знакът за еврото трикольора и лицето на европейската монета – при него трите линии на българския флаг заменят двете линии в знака в еврото, като това не пречи на четимостта на знака за еврото, но допълва българското в знака“.

Четете още

Избор на редактора