Модното дефиле на марката за дамско бельо „Викторияс Сикрет“ се завърна след четиригодишна пауза, като комбинира модно събитие и предпремиерата на документален филм, включващ тоалетите на 20 международни дизайнери, съобщи АП.
В продължение на повече от 20 години „Викторияс Сикрет“ поддържаше имиджа си, изграден върху мъжката визия за женския сексапил, с едно мащабно събитие: ежегодното си модно дефиле. Сега то се завръща, за да включи всички различни форми на тялото.
На дефилето присъстваха топ модели като Уини Харлоу, която страда от кожното заболяване витилиго. В рамките на събитието също тоалети бяха изложени върху манекени със всякакви размери, за да се представят всички типове тела.
Събитието, наречено „Световното турне на „Викторияс Сикрет“, е най-голямата маркетингова инвестиция на компанията през последните пет години и нейният последен опит да промени своя имидж, който много жени вече смятат за неуместен.
Усилията на „Викторияс Сикрет“ включват обновяване на маркетинговата стратегия, така че тя да включи жените с по-пълни фигури, както и продажбата на различни видове удобни сутиени, уточнява БТА.
Изпълнителният директор на „Викторияс Сикрет“ Мартин Уотърс каза миналата седмица, че обновяването на бизнеса му ще отнеме известно време.
„Ние осъзнаваме, че нито революцита, която правим в марката, нито нашата стратегия, ще върне пълния й потенциал за една нощ“, каза Уотърс. „Изминаваме път. Също така вярваме, че има сигурен път към растеж и към бъдещето през настоящата турбулентна среда.“
Марката е основана от покойния Рой Ларсън Реймънд в края на 70-те години на миналия век. Идеята се заражда заради неудобството, което той изпитва, когато купува бельо за жена си. Лекс Уекснър, основател на компания „Лимитид Сторс инкорпорейтед“ (известна като „Ел Брандс“ от 2013 г. насам), купува „Викторияс Сикрет“ през 1982 г. и я превъща в мощна търговска фирма.
Продажбите на „Викторияс Сикрет“ обаче започнаха да падат през 2017 г., когато беше дадено началото на движението #MeToo, което насърчи жените да пазаруват от марки, които подкрепят различните видове женска фигура. През 2019 г. дългогодишният маркетинг директор на „Викторияс Сикрет“ Едуард Разек подаде оставка. В рамките на същата година компанията заяви, че ще преосмисли своето модно дефиле.
През 2021 г. „Викторияс Сикрет“ се отдели от „Ел Брандс“ като собствена отделна публична компания.
Уотърс отбеляза, че „Световното турне на „Викторияс Сикрет“ ще предостави възможност на марката тя да възвърне позицията си в центъра на културния свят, независимо дали става дума за мода, изкуство, музика или популярна култура.
Събитието, по време на което беше предвидено и изпълнение на певицата Доджа Кет, показа откъси от филма на „Викторияс Сикрет“, който включва дефилета с тоалети на множество международни дизайнери и колекция, създадена от дизайнерския екип на компанията. „Викторияс Сикрет“ ще пусне в продажба 13 артикула, вдъхновени от висшата мода – копринени халати, дантелени панталони и бюстиета, в края на септември.
Във филма участват множество известни модели от предишните дефилета на марката като Наоми Кембъл, Адриана Лима и Джиджи Хадид, но също и много плюс сайз модели като Палома Елсесер.
Мелиса Валдес Дуке, 24-годишна колумбийска дизайнерка, създаде плетени дрехи, които символизират женските физически и емоционални белези. Тя призна, че марката е поддържала нереалистични стандарти в миналото.
„Имаше определени стандарти за тялото и красотата, които всички следвахме“, каза тя. „Но марките и хората… всички ние израстваме.“